مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-07بين الملل

مقامات سعودی: برای عادی سازی روابط با تل آویو فقط موضوع زمان مطرح است


یک رسانه اسراییلی به نقل از مقامات عربستان سعودی فاش کرد که در پرونده عادی سازی روابط میان ریاض و رژیم صهیونیستی تنها مسئله زمان مطرح است.

- یک رسانه اسراییلی به نقل از مقامات عربستان سعودی فاش کرد که در پرونده عادی سازی روابط میان ریاض و رژیم صهیونیستی تنها مسئله زمان مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه اسراییلی i24NEWS به نقل از مقامات عربستان سعودی نوشت: در موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و اسراییل فقط مسئله زمان مطرح است.

این رسانه رژیم صهیونیستی با استناد به اسناد رسمی اعلام کرد که عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه چند هفته قبل دیداری را با آمریکایی ها در این باره انجام داده است.

طبق این گزارش، الجبیر در این دیدار گفته است: روابط عربستان و اسراییل به سمت عادی سازی پیش می رود، اما به زمان بیشتری نیاز دارد و نباید عجله کرد.

شبکه i24NEWS همچنین گزارش داد: عربستان سعودی در ازای پیشرفت در پرونده عادی سازی روابط با اسراییل، فهرستی از خواسته ها را به واشنگتن ارائه کرده است که مسئله فلسطین در این فهرست دیده نمی شود.

طبق اسناد این رسانه، الجبیر همچنین به آمریکایی ها گفته است که رژیم صهیونیستی و کشورهای حوزه خلیج فارس از سال ها پیش شروع به عادی سازی تدریجی روابط کردند و روند عادی سازی باید کاملا پخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات سعودی: برای عادی سازی روابط با تل آویو فقط موضوع زمان مطرح است

مقامات سعودی: برای عادی سازی روابط با تل آویو فقط موضوع زمان مطرح است