مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-07سياسي

اوقاف آذربایجان شرقی از کارخانه های واقع در عرصه وقفی حمایت می کند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل از کارخانه های واقع در عرصه وقفی برای ارتقای شاخص های تولید داخلی حمایت می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل از کارخانه های واقع در عرصه وقفی برای ارتقای شاخص های تولید داخلی حمایت می کند.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، چهارشنبه 16 آذرماه، در بازدید از کارخانه تولید قطعات کمک فنر واقع در شهرک صنعتی بعثت با اشاره به برنامه های اداره کل اوقاف در زمینه حمایت از تولید و اشتغال زایی، افزود: این شرکت که در عرصه موقوفات قائم مقام فراهانی واقع شده است، توان بسیار بالایی برای توسعه فعالیت های خود دارد و این اداره کل آماده حمایت از این کارخانه است.

وی اظهار کرد: ارتقای بهره وری، کمک به توسعه تولیدات داخل و اشتغال زایی جوانان از اهداف اصلی اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور بوده و به تبع آن، این اداره کل نیز در این راستا فعالیت می کند.

مدیرعامل کارخانه تولید قطعات کمک فنر در تبریز نیز در این بازدید گفت: این شرکت در سال 92 با هدف تولید قطعات خودرویی تاسیس شده و نخستین تولیدکننده قطعات کمک فنر خودرو در شمالغرب کشور است.

عبداله زاده، با بیان اینکه این شرکت در 10 سال گذشته تولیدکننده اصلی قطعات کمک فنر بوده و به دنبال توسعه فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف آذربایجان شرقی از کارخانه های واقع در عرصه وقفی حمایت می کند

اوقاف آذربایجان شرقی از کارخانه های واقع در عرصه وقفی حمایت می کند