مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-07بين الملل

آمریکا: قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن را 23 آذر ارائه می کنیم


وی ادعا کرد این تصمیم به دلیل اقدامات بی رحمانه ایران علیه زنان و دختران این کشور گرفته می شود و قطعنامه آن در تاریخ 14 دسامبر (23 آذرماه) مطرح خواهد شد.

- وی ادعا کرد این تصمیم به دلیل اقدامات بی رحمانه ایران علیه زنان و دختران این کشور گرفته می شود و قطعنامه آن در تاریخ 14 دسامبر (23 آذرماه) مطرح خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعای حمایت از زنان ایرانی اعلام کرد: متعهد به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل هستیم.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر سه شنبه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن، در تداوم دخالت های دولت بایدن در امور داخلی ایران افزود: شروع این اقدام به اوایل ماه گذشته برمی گردد، زمانی که کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا قصد ما را برای همکاری با شرکایمان در سراسر جهان برای حذف ایران به عنوان عضوی از کمیسیون مقام زنان زن ر بیان کرد.

  این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: این اقدامی درست و مناسب است و نشان می دهد ما در کنار زنان در ایران و سراسر جهان و همچنین گروههای مختلف جامعه مدنی هستیم که رهبری این درخواست را بر عهده داشته اند و می خواهند ایران از این کمیسیون حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن را 23 آذر ارائه می کنیم

آمریکا: قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن را 23 آذر ارائه می کنیم