مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-07ورزشي

برگزاری انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن های جوانان


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات دبیران شبکه های تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان 12 تا 17 آذرماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید یامین پور از برگزاری انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سازمان های مردم نهاد جوانان در هفته جاری خبر داد و اظهارکرد: توانمندسازی و ارتقای تشکل ها و سازمان های مردم نهاد ماموریت مهمی است که در معاونت جوانان از طرق مختلف دنبال می شود.

وی با بیان اینکه فراهم سازی بستر هم افزایی و گردهمایی حول محور مشترک فعالیت، از جمله طرق موثر در این مسیر است، افزود: این مهم در رویکرد تحولی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید تحت عنوان شبکه سازی تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان دنبال می شود.

معاون امور جوانان شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه تخصصی سازمان های مردم نهاد را از اهداف این شبکه سازی دانست و اظهارکرد: شناسایی سمن های موجود ذیل موضوعات مشخص و ایجاد شبکه های تخصصی موضوعی می تواند زمینه ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه، اجرای هوشمندانه و مدبرانه را فراهم کند و سازوکار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوانان در قالب تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن های جوانان

برگزاری انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن های جوانان