مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-07اقتصادي

پای درددل نانوایان گرگانی/ از بی عدالتی در توزیع سهمیه تا مچ گیری ناظران


نانوایان گرگانی این روزها مانده اند که غصه کاهش و تعدیل سهمیه ها را بخورند یا در برابر سر و صدا و اعتراضات مردم به شلوغی صفوف و یا درخواست نان بیش از 10 قرص پاسخ بدهند؛ - دوراهی های بسیاری امروز پیش روی نانوایان گرگانی است که باید برایش چاره اندیشی کرد.

در روزگاری که خرید برنج با رنج مالی فراوان همراه شده و قیمت ماکارونی هنوز برای مردم قابل هضم نیست! طبیعتاً مواجهه با افزایش چشمگیر تقاضای نان مسئله ای دور از انتظار نبود.

همزمان با افزایش تقاضای نان، معضلاتی نیز گریبانگیر مردم و نانوایان شده، از صف های شلوغ و اتمام سریع نان تا گلایه از دستگاه کارت خوان و کیفیت آرد و.

که عدم رفع آنها می تواند زمینه ساز مشکلات اجتماعی و بروز برخی از ناهنجاری ها شود.

در روزهای گذشته با حضور در تعدادی نانوایی در سطح شهر گرگان و مصاحبه با مردم و نانوایان به چند مشکل اساسی و پرتکرار برخورد کردیم که لازم است مسئولان ذی ربط هرچه سریعتر با کمک مردم و کارشناسان، تدبیری برای حل آنها اتخاذ کنند.

این برخورد با نان، برکت را از جامعه دور می کند/ دستگاههای دولتی را به نانوایی های آزاد ارجاع دهید رضا کریمی یکی از نانوایان گرگان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شماری از مشکلات روزهای اخیر نان در این شهر و اثراتش بر رفتار مردم اظهار کرد: متأسفانه با وجود گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درددل نانوایان گرگانی/ از بی عدالتی در توزیع سهمیه تا مچ گیری ناظران

پای درددل نانوایان گرگانی/ از بی عدالتی در توزیع سهمیه تا مچ گیری ناظران