مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-07دانش

شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضوابط ترویج ورزش معلولان را ترسیم کرده است


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: استان اصفهان و شهرستان کاشان، در ورزش جانبازان و معلولان پیشگام بوده و در ارزیابی عملکرد استانی، - ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: استان اصفهان و شهرستان کاشان، در ورزش جانبازان و معلولان پیشگام بوده و در ارزیابی عملکرد استانی، نمره ممتاز را دریافت کرده اند.

سید محمد شروین اسبقیان، شامگاه(سه شنبه، 15 آذر) در آیین پایانی جشنواره فرهنگی، ورزشی با هم در اوج در کاشان، اظهار کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی برای ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش را به روشنی بیان کرده است.

وی با اشاره به اقدام ها و وظیفه دستگاه ها در حمایت از توسعه و ترویج فرهنگ ورزش جانبازان و معلولان افزود: برنامه ریزی و اجرای جشنواره ورزشی و ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان توسط شهرداری کاشان، کار ارزشی و خداپسندانه است.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، تصریح کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به همه دستگاه ها ابلاغ شده و می تواند بسیاری از مشکلات ورزش جانبازان و معلولان را حل کند و 16 دستگاه اجرایی موظف هستند که به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضوابط ترویج ورزش معلولان را ترسیم کرده است

شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضوابط ترویج ورزش معلولان را ترسیم کرده است