مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-07سياسي

ایمانیه: تدابیر ویژه برای نوروز 1402 اتخاذ شود


استاندار فارس تاکید کرد که با توجه به همزمانی نوروز 1402 با ماه مبارک رمضان، تدابیر ویژه ای برای پذیرایی شایسته از گردشگرانی که به این استان سفر می کنند، - اندیشیده شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر استان فارس، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز 1402، اظهار داشت: تدابیر خاص و ویژه ای اتخاذ گردد، تا علاوه براینکه حرمت ماه مهمانی خدا رعایت می شود، بتوانیم پذیرایی مناسبی از گردشگران نوروزی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه ضمن تشکر از تشکیل به موقع جلسات، خواستار تداوم و استمرار در جلسات ستاد تسهیلات استان شد و افزود: با هماهنگی های انجام شده و همکاری مناسب دستگاه های استانی، فارس در نوروز 1401 رتبه برتر تسهیلات سفر را به خود اختصاص داد.

تلاش ها، هماهنگی ها و هم افزایی ها در جهت حفظ جایگاه استان و ارتقاء خدمات رسانی به مسافران اولویت اصلی ستاد تسهیلات باشد.

استاندار فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز با افزایش حمل و نقل جاده ای، تصادفات و مرگ و میر افزایش می یابد؛ لذا از هم اکنون راهداری و نیروی انتظامی تدابیری اتخاذ نمایند تا تصادفات و خسارات ناشی از آن به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانیه: تدابیر ویژه برای نوروز 1402 اتخاذ شود

ایمانیه: تدابیر ویژه برای نوروز 1402 اتخاذ شود