مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-07دانش

فعالیت 15 کانون و تشکل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بابل


گیلکی بیشه از استقبال و مشارکت دانشجویان در امور فرهنگی، مذهبی و ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه با همکاری 15 کانون و تشکل دانشجویی برای امور فرهنگی همراه با فعالیت آموزشی در جذب دانشجو موفق بوده است.

- ایسنا/مازندران گیلکی بیشه از استقبال و مشارکت دانشجویان در امور فرهنگی، مذهبی و ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه با همکاری 15 کانون و تشکل دانشجویی برای امور فرهنگی همراه با فعالیت آموزشی در جذب دانشجو موفق بوده است.

حمزه گیلکی بیشه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت کانون و تشکل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بابل، اظهار کرد: تنوع برنامه های فرهنگی و حضور حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی محوری ترین فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی انتخاب دانشگاه علوم پزشکی بابل اولویت دانشجویان کشور است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای چهار هزار و 500 دانشجو بوده که یک هزار و 200 دانشجو از خوابگاه دانشجویی استفاده می کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: در راستای توجه به تغذیه مناسب دانشجویان این دانشگاه روزانه دو هزار و 500 پرس ناهار و یک هزار پرس شام در اختیار دانشجویان خوابگاه قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 کانون و تشکل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

فعالیت 15 کانون و تشکل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بابل