مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-06دانش

تحقق رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از مسیر توجه ویژه به فناوری


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در بیست و چهارمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان از تحقق رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از مسیر توجه ویژه به مقوله فناوری خبر داد.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در بیست و چهارمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان از تحقق رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از مسیر توجه ویژه به مقوله فناوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید مشکینی در این جلسه که در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، سرای نوآوری را یکی از عوامل اعتباربخش به برند دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی طی چندسال با افت جذب دانشجو مواجه بود، اما از سال 98 به این سو با افزایش رشد دانشجو روبرو هستیم که یکی از دلایل ویژه آن توجه جدی به مقوله فناوری و تاسیس سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی است که بسترساز شناخت هر چه بیشترافکارعمومی از ظرفیت های این دانشگاه است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه تلاش ها برای احیای هر چه بیشتر برند دانشگاه از مسیرهای مختلف از جمله گسترش سراهای نوآوری در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا مسیر برای تاسیس سراهای نوآوری متناسب با ظرفیت ها و نیازهای هر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از مسیر توجه ویژه به فناوری

تحقق رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از مسیر توجه ویژه به فناوری