مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-06دانش

تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه راه اندازی می شود


به گفته رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه بزودی تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی این دانشکده راه اندازی می شود.

- "تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی" دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه راه اندازی می شود ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه بزودی تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی این دانشکده راه اندازی می شود.

حسین عیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت 50 تا 60 درصدی تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی این دانشکده گفت: این تالار محلی برای معرفی و شناساندن دانشجویان این دانشکده خواهد بود که از قهرمانان و مدال آوران ملی هستند.

وی تعداد این قهرمانان را حدود 30 نفر اعلام کرد و افزود: مریم هاشمی در رشته ووشو و کوروش باقری در رشته وزنه برداری از جمله این قهرمانان هستند که در دانشکده علوم ورزشی تحصیل کرده اند.

رییس دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه خاطرنشان کرد: باتوجه به تلاش های ارزنده مرحوم دکتر جواد کریمی بنیانگذار رشته تربیت بدنی در دانشگاه رازی، این تالار به نام ایشان مزین می شود و تندیسی از ایشان را هم در این تالار نصب خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره جایگاه خوب دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه در کشور، اظهارکرد: در این دانشکده از نظر امکانات و زیرساخت ها شرایط بسیار خوبی در کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه راه اندازی می شود

تالار افتخارات و قهرمانان ورزشی دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه راه اندازی می شود