مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-06دانش

بازدید رییس پژوهشگاه مهندسی ژنتیک از انستیتو پاستور


در پی امضای تفاهمنامه همکاری بین انستیتو پاستور ایران و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در شهریورماه سال جاری، دکتر جواد محمدی رییس پژوهشگاه ژنتیک، - معاونین پژوهشی، آموزشی و پشتیبانی پژوهشگاه و مدیران مرتبط بازدیدی در از انستیتو پاستور ایران و بخش های مرتبط داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه معرفی فعالیت های انستیتو پاستور ایران توسط معاونین تحقیقات، فناوری و تولید انستیتو پاستور ایران انجام شد و توانمندی های تحقیقاتی، تشخیصی و تولیدی انستیتو در گذشته و حال ارائه شد.

دکتر رحیم سروری، رییس انستیتو پاستور ایران گفت: همکاری این دو مرکز علمی بیش از دو دهه قدمت دارد و نشست کنونی نیز در جهت انسجام و همکاری بیش از پیش برای این دو مجموعه برگزار شده است.

سروری افزود: می توان با برنامه ریزی مناسب، بخصوص در حوزه فناوری های نوین مرتبط با سلامت استفاده بهینه تری از امکانات دو مجموعه صورت گیرد.

دکتر محمدی، رییس پژوهشگاه ژنتیک نیز گفت: یکی از اهداف ما در تعامل با سایر مراکز علمی، هم افزایی در تخصص ها و توانمندی های علمی و حل مسائل ملی و مشکلات کشور است، به همین دلیل اینگونه مسائل را در اولویت فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگاه و همکارانمان قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس پژوهشگاه مهندسی ژنتیک از انستیتو پاستور

بازدید رییس پژوهشگاه مهندسی ژنتیک از انستیتو پاستور