مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-06اقتصادي

کرج قرار بود باغشهری برای توسعه کشاورزی باشد...


رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: در اسناد توسعه کرج که در گذشته تدوین شده بود کرج باغشهری برای توسعه کشاورزی کشور در نظر گرفته شده بود و در آن تأکید شده بود که باید توسعه شهری در کرج مهار شود.

- بر همین مبنا هم بسیاری از موسسات پژوهشی کشاورزی در کرج ایجاد شد ولی ما دیدیم که این موضوع از مدار خارج و زیرساخت های شهری در کرج توسعه پیدا کرد.

فقط طی مدت اخیر 150 هکتار از اراضی موسسات تحقیقاتی برای ساخت مسکن گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی روز سه شنبه 15 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: شهید قندی، شریعت رضوی و بزرگ نیا طلایه دار مبارزات دانشجویی علیه استکبار، استعمار و فساد دوره ستم شاهی و پایه گذار شعار مرگ بر آمریکا بودند.

موسوی شهادت احمد صالحی از دانش آموختگان پردیس کشاورزی که اخیراً در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید را هم تسلیت گفت و افزود: همانطور که امام (ره) فرمودند دانشگاه مبدأ تحولات کشور است و اگر دانشگاه به سمت جلو حرکت کند کشور هم به سمت جلو حرکت خواهد کرد؛ اگر دانشگاه متوقف شود کشور هم متوقف خواهد شد و اگر دانشگاه به عقب برگردد کشور هم به عقب بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج قرار بود باغشهری برای توسعه کشاورزی باشد...

کرج قرار بود باغشهری برای توسعه کشاورزی باشد...