مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-06سياسي

افتتاح پروژه های گردشگری آبی کرمانشاه به دهه فجر افتاد


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه درباره چرایی تاخیر در افتتاح بزرگترین پروژه آبی گردشگری غرب کشور در سد جامیشان سنقر توضیح داد.

- علی اصغر رشنو در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی وعده های چندباره افتتاح پروژه های گردشگری آبی سد جامیشان، اظهار کرد: این پروژه قرار بود چندماه پیش افتتاح شود، اما به دلیل برخی مشکلات از جمله وجود معارضین محلی و عدم تامین برق با مشکلاتی مواجه شد.

وی ادامه داد: برای حل مشکل معارضین محلی، فرماندار جدید شهرستان سنقر با آنها رایزنی هایی داشت که منجربه نتیجه شد و خوشبختانه این مشکل حل شده است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان از رفع مشکل برق کشی به سد شیان برای رفع مشکل این پروژه هم خبرداد و گفت: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای حل این مشکل اختصاص پیدا کرد و از طرفی 150 میلیون تومان هم به منظور آسفالت راه دسترسی از جاده اصلی به سد که حدود یک و نیم کیلومتر است، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه پس از رفع مشکلات با سرعت پیش می رود، اعلام کرد: طبق برنامه پروژه گردشگری آبی سد جامیشان در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های گردشگری آبی کرمانشاه به دهه فجر افتاد

افتتاح پروژه های گردشگری آبی کرمانشاه به دهه فجر افتاد