مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-06سياسي

انصاری: نخبگان کشور نگذارند امید برای پیشرفت علمی کشور دچار اختلال شود


نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان، اساتید و پیشروان حرکت علمی کشور نگذارند امید به وجود آمده برای پیشرفت علمی دچار اختلال شود.

- نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان، اساتید و پیشروان حرکت علمی کشور نگذارند امید به وجود آمده برای پیشرفت علمی دچار اختلال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید انصاری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (15 آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود دستاوردهای واضح، برخی افراد حرکت علمی را تخریب، انکار و اگر بتوانند بر سر آن مانع تراشی می کنند، اما شما جوانان به حرکت پر شوق، مضاعف و بدون وقفه خود در مقابل این جریان ادامه دهید.

وی با تاکید بر اینکه نخبگان، اساتید و پیشروان حرکت علمی کشور نگذارند امید به وجود آمده برای پیشرفت علمی دچار اختلال شود، اظهار کرد: نیک می دانیم ساده زیستی، امانت داری، مسئولیت پذیری، مردمی بودن، دنبال حل مشکلات اساسی کشور، اجتناب جدی از تبعیض و فساد، همکاری صمیمانه با سایر قوا و نهادها، همراهی با مردم در عین جو زده نبودن و پایبندی به قانون اساسی شاخصه های اصلی و تراز مجلس انقلابی و کارامد است که از همین رو دولت باید مجلس را گره گشای کارهای بزرگ بشناسد و از حکمت و مصلحت اندیشی آن در اجرای وظایف دشوار خود بهره بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: نخبگان کشور نگذارند امید برای پیشرفت علمی کشور دچار اختلال شود

انصاری: نخبگان کشور نگذارند امید برای پیشرفت علمی کشور دچار اختلال شود