مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-06اقتصادي

جلوگیری از حاشیه نشینی با بهبود خدمات در مبدأ


رییس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه نخستین موضوع در بروز حاشیه نشینی، مهاجرت به علت خشکسالی ها و مشاغل مورد توجه است، - گفت: اگر بخواهیم از حاشیه نشینی جلوگیری شود بهتر است از ابتدا خدمات برای روستاها و شهرهای مجاور ایجاد شود.

محمدرضا باباخانی در نشست بررسی عوامل مؤثر بر رشد حاشیه نشینی در همدان که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال 92 و 93 در کشور کار خوبی برای بازآفرینی در کشور شروع شد، تصریح کرد: از سال 95 به طور جدی در استان همدان ستادهای استانی و شهرستانی بازآفرینی به موازات ستادملی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی مناطق بازآفرینی اعتبارات خوبی هم برای آن درنظر گرفته شد، اظهار کرد: در حال حاضر با پدیده حاشیه نشینی مواجه هستیم و باید برنامه ریزی کنیم تا این مناطق را ساماندهی کنیم.

باباخانی با اشاره به اینکه پروژه های خوبی برای بازآفرینی شهری تعریف شد، تصریح کرد: راه وشهرسازی هم به نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری مبلغی را درنظر گرفت و کار خوبی شکل گرفت.

سیاست دولت در آن دوره بیشتر خدمات زیربنایی و روبنایی بود به طوریکه اعتبارات و برنامه ها در بحث آب و فاضلاب و مراکز درمانی، مدارس و مساجد پیش می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از حاشیه نشینی با بهبود خدمات در مبدأ

جلوگیری از حاشیه نشینی با بهبود خدمات در مبدأ