مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-06سياسي

به جهان نشان دهید بیماران چه رنجی از تحریم می برند


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ سلمان اسحاقی با اشاره به جنگ ترکیبی امروز در عرصه بین الملل که بخشی از آن نوعی جنگ روایت ها و بازی با افکار عمومی است تاکید کرد: - سخنگوی فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی گفت: پرس تی وی با معرفی حقایق ایران در برابر موج ایران هراسی ایستاده بنابراین شایسته تقدیر است.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ سلمان اسحاقی با اشاره به جنگ ترکیبی امروز در عرصه بین الملل که بخشی از آن نوعی جنگ روایت ها و بازی با افکار عمومی است تاکید کرد: رسانه های جریان اصلی غرب سعی کرده اند همواره موفقیت های ایران تحریف شود یا اصلا برای مردم جهان شناخته شده نباشد.

در این شرایط شبکه پرس تی وی دستاورد های ایران بعد از انقلاب اسلامی را به خوبی به جهان معرفی می کند و از تحریف این موفقیت ها جلوگیری می کند و در این مسیر تاکنون فعالیت خوبی داشته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: یکی از اهداف دشمن این است که دستاورد های ایران منتشر نشود تا مردم جهان از توانمندی های صنعتی، قدرت دفاعی و موشکی، قابلیت های دانشمندان و فعالیت های فرهنگی کشورمان آگاه نباشند.

وی گفت: همانطور که در جریان 8 سال دفاع مقدس، رژیم صدام در خط مقدم جنگ علیه ملت ایران بود، اما از حمایت دولت های فرانسه، انگلیس و امریکا بهره مند بود اکنون هم در بخش رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جهان نشان دهید بیماران چه رنجی از تحریم می برند

به جهان نشان دهید بیماران چه رنجی از تحریم می برند