مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06فرهنگي

آهوی گوش بریده و صحنه آرایی توان معلولان روان


نمایش موزیکال آهوی گوش بریده با هنرنمایی هنرمندان مرکز غیردولتی توانبخشی روزانه بیماران روان شهرستان شاهرود در فرهنگسرای کومش سمنان به روی صحنه رفت.

- ایسنا/سمنان نمایش موزیکال "آهوی گوش بریده" با هنرنمایی هنرمندان مرکز غیردولتی توانبخشی روزانه بیماران روان شهرستان شاهرود در فرهنگسرای کومش سمنان به روی صحنه رفت.

معصومه میراج معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان شامگاه گذشته در حاشیه این اجرای چشم نواز ضمن ارائه گزارشی از توانمندی های جامعه معلولین استان اظهار کرد: در حال حاضر 34 اتاق هنر در مراکز روزانه و شبانه بهزیستی این استان در حوزه هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و هنرهای نمایشی در حال فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه در حدود 10 سال از آغاز به کار این گروه ها می گذرد ادامه داد: این گروه های فعال هنری با همکاری اداره بهزیستی تجهیز و فعال شدند.

وی از آموزش معلولین علاقه مند در طول سال خبر داد و گفت: تدوام آموزش مربیان در این مراکز کمک به افزایش توانمندی افراد دارای معلولیت است.

میراج از برگزاری جشنواره تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و افزود: جشنواره تئاتر ویژه معلولین امسال به میزبانی استان مازندران و با حضور 5 استان سمنان، خراسان شمالی، مازندران، گیلان و گلستان طی فراخوانی از مهرماه آغاز به کار کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهوی گوش بریده و صحنه آرایی توان معلولان روان

آهوی گوش بریده و صحنه آرایی توان معلولان روان