مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-06سياسي

حال 5300 چنار محلات چطور است؟


محلات شهر چنارهاست، درختانی کهن و سر به فلک کشیده که روح زندگی را در این شهر زیبا به جریان در می آورند، در دوران جوانی چنان سرزنده و مستحکمند که می توانند ساعت ها سایبان و تکیه گاه امن هر عابر خسته ای باشند و در کهنسالی چنان زنده و باوقار و باشکوهند که .

- ایسنا/مرکزی محلات شهر چنارهاست، درختانی کهن و سر به فلک کشیده که روح زندگی را در این شهر زیبا به جریان در می آورند، در دوران جوانی چنان سرزنده و مستحکمند که می توانند ساعت ها سایبان و تکیه گاه امن هر عابر خسته ای باشند و در کهنسالی چنان زنده و باوقار و باشکوهند که وقتی از مقابل شان می گذری چاره ای جز ادای احترام به سیمای ستبر و مهربان شان نداری.

این درختان کهن که خاطرات نیاکان مان را در رگ های ارزشمندشان حفاظت می کنند، از مهمترین و با ارزش ترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و پرجاذبه محسوب می شوند، در نتیجه نگهداری ویژه از آنها یک ضرورت انکارناپذیر است.

اصغر ابراهیمی مسئول واحد فضای سبز شهرداری محلات در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در حال حاضر در معابر شهری محلات 5300 درخت چنار وجود دارد که شامل درختان کهن تا درختان جوان است.

وی افزود: هر ساله محلول پاشی تغذیه ای و سم پاشی درختان صورت می گیرد و درخت های آلوده به بیماری شناسایی می شوند، همچنین روزانه تمام درخت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال 5300 چنار محلات چطور است؟

حال 5300 چنار محلات چطور است؟