مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-06حوادث

تلف شدن یک قلاده سیاه گوش در زنجان


رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به تلف شدن سیاه گوش در جاده منتهی به منطقه پاپایی بر اثر برخورد با یک خودرو، - گفت: رانندگان در حین تردد از مناطقی محل زیست حیوانات وحشی با احتیاط رانندگی کنند.

پرویز رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه گزارشی مبنی بر تلف شدن سیاه گوش در منطقه پاپایی گزارش شد که بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و بعد از بررسی مشخص شد این موجود بر اثر سانحه رانندگی و برخورد با خودرو جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه این گونه جانوری در اکثر نقاط استان مشاهده می شود و جزو گونه های قلمروطلب به شمار می آید، اظهار کرد: متاسفانه با توسعه محورهای مواصلاتی و ورود انسان به محل زیست جانوران، در برخی موارد شاهد بروز چنین حوادثی هستیم که باعث از دست دادن گونه های مختلف جانوری می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حین تردد از اماکنی که نزدیک به محل زندگی برخی جانوران است باید احتیاط بیشتری کرد، گفت: حفاظت و حراست از گونه های جانوری بر عهده همه است و هرکس می تواند به نوعی در این مسیر کمک حال باشد.

رستمی در ادامه با بیان اینکه این گونه جانوری نادر، در اکثر ارتفاعات استان ازجمله مناطق حفاظت شده سرخ آباد و انگوران، شکار ممنوع فیله خاصه، خرمنه سر و خراسانل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن یک قلاده سیاه گوش در زنجان

تلف شدن یک قلاده سیاه گوش در زنجان