مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 22:112022-12-05سياسي

اولین جایزه کتاب سال اروند برگزار خواهد شد


حجت الاسلام عادل فریحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری اولین جایزه کتاب سال اروند در بهمن 1401، اظهار کرد: ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان می توانند ضمن تکمیل فرم درج شده در نشانی اینترنتی https://arvandfreezone.

com/news-fa کتاب یا کتاب های حائز شرایط خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اهداف جایزه کتاب سال اروند را شناسایی و معرفی کتاب های برتر، ایجاد شبکه تعاملی فعالان حوزه ی کتاب، تلاش برای اعتلای دانش و فرهنگ ترویج کتاب، تشویق نویسندگان و پدیدآورندگان متعهد و متخصص آثار مکتوب بومی برشمرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند گفت: در این جشنواره کتاب های منتشر شده از سال 1398 تا 1400 مورد پذیرش قرار می گیرندو شرکت کتاب کمک درسی و عکس برداری شده ممنوع است.

وی ادامه داد: مجموعه مقالات و سخنرانی های چاپ شده فقط در صورتی داوری می شوند که موضوع واحد و یا نویسنده واحد داشته باشند.

عادل فریحی تصریح کرد: آثار نویسندگان بومی در موضوعات مختلف و آثار نویسندگان غیر بومی صرفا با موضوعات مرتبط با خرمشهر و آبادان داوری می شوند.

وی بیان کرد: فقط کتاب هایی داوری و مورد ارزیابی قرار می گیرند که پدیدآورنده یا ناشر فرم ثبت نام جایزه را پر کرده و بهمراه سه نسخه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جایزه کتاب سال اروند برگزار خواهد شد

اولین جایزه کتاب سال اروند برگزار خواهد شد