مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-05سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است


اگر امروز دشمن جنگ با عمامه راه می اندازد و مدرسه علمیه آتش می زند به این دلیل است که معتقدند این گروه جامعه را به حرکت درمی آورند.

- عبدالله حاجی صادقی: اگر امروز دشمن جنگ با عمامه راه می اندازد و مدرسه علمیه آتش می زند به این دلیل است که معتقدند این گروه جامعه را به حرکت درمی آورند.

مطمئن باشید که هیچ خبری نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمن پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است و ضربه های سنگینی نصیب دشمنان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری افزود: حقیقت دین انقلاب اسلامی است و نباید آسیب ببیند و برای گذر از این گردنه باید با ایجاد امید، جهاد، تحرک و نشاط به مقابله با دشمن پرداخت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن این است که امید، تلاش، مجاهدت و حرکت را از ملت ایران بگیرد و این انقلاب را دچار چالش کند.

اظهار کرد: 44 سال است که انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته اما توقف نداشته این درحالی است که دشمن همواره در این مدت شکست و توقف داشته و با توجه به اعتراف آنان که این فتنه هم جواب نداده و باید فکر دیگری کرد امروز این سرازیری بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است

نماینده ولی فقیه در سپاه: پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است