مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-05حوادث

آتش نشانان، 15هزار حادثه را در شیراز کنترل کردند


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز اعلام کرد که امسال آتش نشانان این کلانشهر، 15 هزار حادثه را کنترل کردند.

- مسعود زارعی عصر یکشنبه 13 آذر در نود و دومین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر شیراز ضمن تجلیل آتش نشانان، بیان کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون آتش نشانان شیرازی، 15هزار حادثه را کنترل کردند و از حوادثی بزرگ از جمله حادثه انبار لوازم الکتریکی 700 متری خیابان انوری ، آتش سوزی بازار وکیل و مجتمع زیتون که هر کدام قابلیت تبدیل شدن به یک پلاسکو را داشتند پیشگیری کردند.

مهدی طاهری، رییس شورای شهر شیراز نیز با اشاره به رشادت های آتش نشانان در پوشش عملیات ها، عنوان کرد: عملکرد به موقع آتش نشانان در اطفای حریق مجتمع زیتون در تاریخ 7 آذر ماه، کار بزرگ آتش نشانان شیرازی بود که باید ثبت و ضبط شود، چرا که اگر آتش نشانان رشادت نمی کردند فاجعه ای رخ میداد که در تاریخ شیراز باید ثبت می شد.

او ضمن تقدیر از رییس سازمان آتش نشانی و آتش نشانان افزود: متاسفانه در جریان چنین حوادثی آتشهای بزرگ دیده می شود اما هوشیاری ها و شجاعت های بزرگ دیده نمی شود.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز با اشاره به عملکرد موفق سازمان آتش نشانی در کنترل حوادث از تلاش های رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و این قشر زحمتکش تشکر و تقدیر ویژه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان، 15هزار حادثه را در شیراز کنترل کردند

آتش نشانان، 15هزار حادثه را در شیراز کنترل کردند