مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-05ورزشي

آمار فوق العاده طارمی در جام جهانی / آمار گلزنی مهاجم تیم ملی بالاتر از 3 کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،تیم ملی فوتبال ایران در حالی با کسب یک پیروزی و 2 شکست به کار خود در مسابقات جام جهانی 2022 قطر پایان داد که 4 بار در این تورنمنت موفق به گشودن دروازه حریفان شد که سهم مهدی طارمی، - ستاره تیم ملی فوتبال ایران آمار عجیب و فوق العاده ای را در جام جهانی از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،تیم ملی فوتبال ایران در حالی با کسب یک پیروزی و 2 شکست به کار خود در مسابقات جام جهانی 2022 قطر پایان داد که 4 بار در این تورنمنت موفق به گشودن دروازه حریفان شد که سهم مهدی طارمی، ستاره فوتبال ایران 2 گل از این 4 گل بوده است که هر 2 گل در دیدار مقابل انگلیس به ثمر رسید.

تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف سنگال رفت و بدون اینکه گلی دریافت کند با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف به پیروزی رسید تا رقیب فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شود.

نکته جالب توجه در اینخصوص این است تا بدین جای جام هیچ تیم و بازیکنی موفق به گشودن دروازه سه شیر نشده است؛ غیر از مهدی طارمی، آن هم 2 بار.

زاچ لووی، خبرنگار آمریکایی نمایش درخشان طارمی، ستاره فوتبال ایران مقابل انگلیس در جام جهانی را سوژه خود قرار داد و نوشت: مهدی طارمی ستاره ایران بیشتر از تیم های ملی آمریکا، ولز و سنگال مقابل ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوق العاده طارمی در جام جهانی / آمار گلزنی مهاجم تیم ملی بالاتر از 3 کشور

آمار فوق العاده طارمی در جام جهانی / آمار گلزنی مهاجم تیم ملی بالاتر از 3 کشور