مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-05بين الملل

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: روسیه با چالش جایگزین کردن مهمات خود روبروست


مدیر اطلاعات ملی آمریکا ادعا کرد، نیروهای مسکو در جنگ اوکراین با سرعت بالایی از مهمات خود استفاده می کنند و این سرعت بیشتر از آن چیزی است که صنعت دفاعی روسیه می تواند جایگزین کند.

- مدیر اطلاعات ملی آمریکا ادعا کرد، نیروهای مسکو در جنگ اوکراین با "سرعت بالایی" از مهمات خود استفاده می کنند و این سرعت بیشتر از آن چیزی است که صنعت دفاعی روسیه می تواند جایگزین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا روز شنبه در جریان سخنرانی در نشست سالانه دفاع ملی ریگان در کالیفرنیا به خبرنگار ان بی سی نیوز گفت: روسیه با سرعت بسیار بالایی از مهمات خود استفاده می کند و این مسئله موجب می شود تا مسکو برای کمک گرفتن به کشورهای دیگری از جمله کره شمالی روی بیاورد.

هاینس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این تسلیحات چقدر سریع استفاده می شوند، گفت: فکر نکنم بتوانم در این نشست اعداد دقیقی به شما بدهم اما این سرعت بسیار بالاست؛ منظورم این است که این روند واقعا بیش از اندازه بالاست.

وی در ادامه مدعی شد: به نظر ما، آن ها قادر به تولید آنچه که در حال حاضر مصرف می کنند، نیستند و این مسئله چالشی را ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: روسیه با چالش جایگزین کردن مهمات خود روبروست

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: روسیه با چالش جایگزین کردن مهمات خود روبروست