مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-05اجتماعي

زیباسازی و روان سازی ترافیک شهری زنجان در سال آینده


برای سال آینده دو مسئله مهم شهر از جمله زیباسازی شهر و روان سازی ترافیک شهری هدف گذاری شده است که امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

- علیرضا فیروزفر شامگاه دیروز (13 آذرماه) در جشن بزرگ فرهیختگان، فعالان عمرانی و بازنشستگان شهرداری زنجان، اظهار کرد: هشت ماه کاری پر زحمت شهرداری پشت سر گذاشته شد و باید از زحمت کارکنان و کارگران شهرداری که سبب شادکامی مردم زنجان و آبادانی شهر که به اذعان همگان هشت ماه موفقیت آمیز بود تشکر کرد.

وی از زیباسازی شهر و روان سازی ترافیک شهری در سال آینده خبر داد و گفت: این دو مسئله مهم برای سال آینده هدف گذاری شده است و امیدواریم با تداوم روند مدیریت خوب، شهری پرشور و نشاط و آباد داشته باشیم؛ البته پشتیبانی و یکدلی همه اعضای شورا باعث تسهیل گری مدیریت شهری شد و با حمایت شورا، شهرداری هم در عمران آبادانی شهر و هم مسائل داخلی شهرداری و هم در حوزه فرهنگی و حوزه های دیگر موفق عمل کرده است.

شهردار زنجان با اشاره به پروژه های انجام شده و یا در دست اقدام شهرداری، گفت: بازگشایی معبر پادگان، پروژه چهار دهه ای سبزه میدان که رو به اتمام است، روکش نهایی آسفالت معبر شمال به جنوب، پروژه دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع)، سنگ فرش کردن بازار که مطالبه چهل ساله مردم بود و آسفالت ریزی خیابان و معابر شهر که به اذعان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی و روان سازی ترافیک شهری زنجان در سال آینده

زیباسازی و روان سازی ترافیک شهری زنجان در سال آینده