مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-04اقتصادي

قاین و زیرکوه مشمول طرح تسهیلات فرزندآوری شدند


شهرستان های قاین و زیرکوه که پیش از این مشمول طرح تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نمی شدند با اعلام دستورالعمل جدید، از این پس از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، براساس دستورالعمل جدید اعلامی، نرخ باروری در شهرستان زیرکوه 2 و یک دهم، قاین یک و هشت دهم و بیرجند 2 و هشت دهم اعلام شده است.

با توجه به اینکه تسهیلات فرزند آوری به شهرهایی با نرخ باروری زیر 2 و نیم درصد تعلق می گیرد، دو شهرستان قاین و زیرکوه از این پس از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

مبلغ وام قرض الحسنه فرزندآوری به ازای فرزند اول تا سوم به ترتیب 20، 40 و 60 میلیون تومان است و فرزند چهارم، پنجم و بیشتر از آن 80 و 100 میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد دریافت می کنند.

پرداخت تسهیلات مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر است؛ دوره بازپرداخت هر یک از این تسهیلات نیز به ترتیب 36، 48، 60، 72 و 84 ماهه است که با 6 ماه تنفس برای شروع اقساط توسط متقاضی پرداخت می شود.

متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی ve.

cbi.

ir نسبت به شرایط  نحوه ثبت نام اطلاع کافی کسب و پس از تعیین پذیرش و معرفی به بانک در مدت 45 روز باید نسبت به تکمیل اطلاعات، ارایه مدارک و ضمانت مورد نظر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاین و زیرکوه مشمول طرح تسهیلات فرزندآوری شدند

قاین و زیرکوه مشمول طرح تسهیلات فرزندآوری شدند