مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-04اقتصادي

افزایش 2 برابری ظرفیت کارخانه را دنبال می کنیم/ قیمت شکر زودتر تعیین شود


مدیرعامل کارخانه قند بیستون از پیگیری برای افزایش دو برابری ظرفیت این کارخانه خبر داد و گفت: مهمترین خواسته ما تعیین تعیین تکلیف قیمت شکر با گذشت 9 ماه از شروع سال است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل کارخانه قند بیستون از پیگیری برای افزایش دو برابری ظرفیت این کارخانه خبر داد و گفت: مهمترین خواسته ما تعیین تعیین تکلیف قیمت شکر با گذشت 9 ماه از شروع سال است.

بهرام رمضانی در نشست خبری عصر امروز (13 آذر) با اشاره به وضعیت کنونی کارخانه قند بیستون، گفت: این کارخانه با ظرفیت فرآوری 2100 تا 2200 تن چغندر قند در روز، برای 140 نفر نیروی رسمی و قراردادی و بیش از 340 نفر کارگر فصلی اشتغالزایی دارد.

وی ادامه داد: امسال در دو نوبت بهاره و پاییزه پذیرش چغندر داشتیم که حدود 250 هزار تن آن بهاره و 100 هزار تن پاییزه بوده است.

مدیرعامل شرکت قند بیستون میزان شکری که از ابتدای امسال تاکنون در این کارخانه استحصال شده را با پیش بینی آنچه که اکنون در دست انجام است، 20 هزار تن اعلام کرد.

رمضانی از پیگیری برای افزایش ظرفیت این کارخانه به چهار هزار تن در روز خبر داد که کمک بسزایی برای کاهش خروج چغندر از استان خواهد بود و یادآور شد: امسال در استان کرمانشاه نزدیک به یک میلیون تن چغندر تولید شده که با احتساب ظرفیت 400 هزار تنی دو کارخانه بیستون و اسلام آبادغرب، حدود 600 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری ظرفیت کارخانه را دنبال می کنیم/ قیمت شکر زودتر تعیین شود

افزایش 2 برابری ظرفیت کارخانه را دنبال می کنیم/ قیمت شکر زودتر تعیین شود