مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 21:112022-12-04اجتماعي

محورهای استان سمنان برف روبی شد/ 7 اکیپ راهداری در جاده ها مستقر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی از عصر روز گذشته، تیم های راهداری در مناطق کوهستانی، گردنه ها و راه های اصلی در حالت آماده باش قرار گرفتند و برف روبی و نمک پاشی انجام می شود.

وی با اشاره به حضور قریب به 60 نفر از عوامل راهداری در نخستین عملیات راهداری زمستانه استان سمنان، افزود: شب گذشته پنج تیم راهداری با ماشین آلات سنگین خود در گردنه های آهوان، دیباج- گلوگاه، چشمه علی- فولادمحله، بشم فیروزکوه- افتر حضور داشتند و 2 اکیپ دیگر نیز در گردنه گونه سر- بشم شهمیرزاد- فولادمحله اقدام به برف روبی و نمک پاشی سطح جاده ها کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: در عملیات برف روبی دیشب بیش از 20 کیلومتر از محورهای درگیر بارش، برف روبی شد و در راستای یخ زدایی محورهای مواصلاتی بالغ بر 10 تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است که با اجرای این عملیات از مسدود شدن محورها جلوگیری شد.

منصورکیایی از فعالیت این سامانه بارشی تا پایان هفته خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش قرار دارند و در محورهای مواصلاتی مستقر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای استان سمنان برف روبی شد/ 7 اکیپ راهداری در جاده ها مستقر شدند

محورهای استان سمنان برف روبی شد/ 7 اکیپ راهداری در جاده ها مستقر شدند