مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-04سياسي

پسماند رشت تالاب و دریا را تحت تاثیر قرار داده است


نماینده ولی فقیه در گیلان، پسماند رشت را از جمله مشکلات بزرگ گیلان دانست و اظهار کرد: پسماند در نهایت به تالاب انزلی ختم می شود و دریای ما را تحت تاثیر قرار می دهد که از اهمیت بالایی زیست محیطی برخوردار است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، پسماند رشت را از جمله مشکلات بزرگ گیلان دانست و اظهار کرد: پسماند در نهایت به تالاب انزلی ختم می شود و دریای ما را تحت تاثیر قرار می دهد که از اهمیت بالایی زیست محیطی برخوردار است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز 13 آذرماه در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان رشت، با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای رفع مشکلات، اظهار کرد: اگرچه در سال زراعی جاری با کمبود منابع آبی مواجه بودیم و امکان کاهش 50 درصدی تولید برنج وجود داشت، اما با مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دستگاه های متولی به ویژه جهاد کشاورزی و آب منطقه ای، استفاده بهینه از آب در دستور کار قرار گرفت و تولید مناسبی داشتیم.

وی از مسئولان خواست دستاوردهای نظام را به جامعه معرفی کنند و افزود: نظام ما اسلامی است، یعنی می خواهد احکام ناب اسلام و شیعه را پیاده کند و لذا دشمنانش 10 برابر هستند و هیچ کشوری در دنیا مانند ملت ایران دشمن ندارد، زیرا این دشمنی ها با آیین و اعتقاد ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند رشت تالاب و دریا را تحت تاثیر قرار داده است

پسماند رشت تالاب و دریا را تحت تاثیر قرار داده است