مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-04سياسي

80 درصد بازداشت شدگان دچار آسیب اجتماعی بودند


فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که در اغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: 80 درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار سیاوش مسلمی روز یکشنبه در گردهمایی کارکنان و کارگزاران بیمه روستاییان و عشایر استان مازندران با توضیح این که طبق بررسی های صورت گرفته و اعترافات بازداشت شدگان دراغتشاشات ،86درصد این افراد رابطه نامشروع نیز داشتند، ادامه داد: زن قائمشهری با شوهری از استان های مرزی با 2 فرزند که علیه نظام شعار نویسی انجام می دادند، دستیگر شدند، اعترافات آنان نشان می دهد که خود این افراد از فرزندان طلاق بوده و اعتیاد دارند.

وی واقعیت امروز دختران و پسران را دور شدن آنان از باورهای دینی و اعتقادی توصیف کرد و بیان داشت: هشت سال جریان اصلاحات دولت روحانی چنان بی توجهی به ساختارهای اعتقادی و دینی جامعه کرده است که امروز صدایش در همه بخش ها به صدا درآمد.

وی با توضیح این که مدارس تیزهوشان و دانشگاه های معتبر کشور طی هشت سال دولت اصلاحات چنان تهی از باورهای دینی و اعتقادی شده است که امروز شاهد چنین مشکلات و چالش ها در جامعه هستیم، بیان داشت: وضعیت ادارات و کار کردن کارکنان دولتی نیز در بدترین وضعیت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بازداشت شدگان دچار آسیب اجتماعی بودند

80 درصد بازداشت شدگان دچار آسیب اجتماعی بودند