مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-04سياسي

شناسایی 1100 زن سرپرست خانوار در لرستان


مسئول امور بانوان استانداری لرستان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار به استان تزریق شده و از هفته آتی به صورت جدی اقدامات لازم در این رابطه انجام می شود.

- فریبا ولی پورعالم، در همایش یک روزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در شهر مشهد که به ریاست دکتر عباسی معاون وزیر کشور، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تحت پوشش قرار دادن 10 هزار زن سرپرست خانوار کشور است که تحت حمایت هیچ نهادی قرار نداشته، کمتر از 50 سال سن دارند، دارای فرزند زیر 20 سال بوده و حتما از دهک های یک تا پنج اقتصادی باشند.

وی ادامه داد: در این همایش از 10 هزار زن بی سرپرست کشور، لرستان دارای 1100 سهمیه بود که شناسایی و معرفی این تعداد، کار مشترک امور بانوان و امور اجتماعی استانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان است.

ولی پورعالم تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار به لرستان تزریق شده و از هفته آتی به صورت جدی اقدامات لازم در این رابطه انجام می شود.

این مسئول افزود: امور اجتماعی و امور بانوان استانداری لرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اقدامات لازم را در زمینه توانمندسازی بانوان اجرایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1100 زن سرپرست خانوار در لرستان

شناسایی 1100 زن سرپرست خانوار در لرستان