مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-04بين الملل

دانشمند آمریکایی: آمریکاعامل شروع همه گیری کروناویروس است


یک دانشمند آمریکایی که همکار نزدیک یک آزمایشگاه تحت پشتیبانی مالی آمریکا در ووهان بوده ادعا کرده است که ویروس کووید از نظر ژنتیکی مهندسی شده و از تاسیسات متعلق به چین به بیرون درز کرده است.

- یک دانشمند آمریکایی که همکار نزدیک یک آزمایشگاه تحت پشتیبانی مالی آمریکا در ووهان بوده ادعا کرده است که ویروس کووید از نظر ژنتیکی مهندسی شده و از تاسیسات متعلق به چین به بیرون درز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، دکتر اندرو هاف، معاون سابق رییس موسسه اکوهلث آلیانس ، همه گیری کروناویروس را یکی از بزرگترین پنهان کاری ها در تاریخ و بزرگترین شکست اطلاعاتی آمریکا از زمان حملات 11 سپتامبر خواند.

اندرو هاف افشاگر، در نظر کارشناسی اش معتقد است که بودجه ای که آنتونی فائوچی، رییس انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی از سمت سازمان انستیتوهای ملی سلامت آمریکا به موسسه اکوهلث آلیانس بخشیده، با ایجاد ویروس SARS-CoV-2 مرتبط بوده است.

او ادعا می کند که انستیتوهای ملی سلامت آمریکا بودجه عملیات مهندسی ژنتیکی (gain-of-function) را تامین کرده و جامعه اطلاعاتی آمریکا از این مساله مطلع بوده و به نظر می رسد در این فعالیت دخیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند آمریکایی: آمریکاعامل شروع همه گیری کروناویروس است

دانشمند آمریکایی: آمریکاعامل شروع همه گیری کروناویروس است