مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-04اقتصادي

آسیب اختلال اینترنت به صنعت تبلیغات


نایب رییس اتحادیه چاپ دیجیتال و لیتوگرافی گفت که وضعیت فعلی با ایجاد محدودیت در فضای مجازی این صنعت را دچار مخاطره کرده و ناآرامی ها اولین آسیب خود را به تبلیغات زده اند؛ - چرا که کسب و کارها در گام نخست برای کنترل هزینه، تبلیغات را حذف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال ذکایی - نایب رییس اتحادیه چاپ دیجیتال و لیتوگرافی - در نشست خبری با بیان اینکه این اتحادیه 12 رسته را تحت پوشش خود قرار داده، گفت: به زودی با هماهنگی های انجام شده با اتاق اصناف ایران دو رسته دیگر نیز زیرمجموعه این اتحادیه قرار خواهد گرفت.

مجوز 2000 کانون تبلیغات از سوی وزارت فرهنگ صادر شده و در حال حاضر 500 کانون تبلیغات به صورت فعال در کشور فعالیت دارند که تنها 70 نفر عضو اتحادیه هستند.

به همین دلیل به دنبال ساماندهی کانون ها و تسهیل اخذ مجوز صنفی برای این بخش هستیم تا بتوانند با فعالیت قانونی و رسمی از امکانات اتحادیه نیز بهره مند شوند.

ذکایی با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری صنعت تبلیغات، تصریح کرد: می توانیم شرایط مناسبی را برای جوانان جویای کار فراهم کنیم با این وجود این صنعت بسیار حساس و آسیب پذیر است و با هر شوکی دچار مشکل می شود.

برای مثال وضعیت فعلی با ایجاد محدودیت در فضای مجازی این صنعت را دچار مخاطره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب اختلال اینترنت به صنعت تبلیغات

آسیب اختلال اینترنت به صنعت تبلیغات