مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-04اجتماعي

پوشش بیش از 6 هزار دانش آموز استثنایی در خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحصیل 6 هزار و 200 دانش آموز استثنایی در خوزستان، گفت: توسعه کمی و کیفی مدارس استثنایی به صورت جدی دنبال می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحصیل 6 هزار و 200 دانش آموز استثنایی در خوزستان، گفت: توسعه کمی و کیفی مدارس استثنایی به صورت جدی دنبال می شود.

مسعود حمیدی نژاددر آیین گرامیداشت روز جهانی معلولین که امروز (13 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: معلمان استثنایی با خدمت به دانش آموزان خود جهاد بزرگی در راستای جامعه پذیر کردن دانش آموزان با نیازهای ویژه به جا می آورند و این کار بزرگ، علاوه بر اجر اخروی، برکات اجتماعی فراوانی برای این همکاران تلاشگر به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: توسعه کمی و کیفی مراکز اختلالات یادگیری و مدارس استثنایی و توسعه آموزش و پرورش تلفیقی در قالب استفاده از ظرفیت مدارس عادی برای تدریس به دانش آموزان با نیازهای ویژه و همچنین رایگان شدن ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی در سراسر استان خوزستان با استفاده از ظرفیت های برون بخشی از جمله این اقدامات است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اشاره به تحصیل 6 هزار و 200 دانش آموز در سراسر استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 5 هزار دانش آموز در مدارس تخصصی استثنایی و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیش از 6 هزار دانش آموز استثنایی در خوزستان

پوشش بیش از 6 هزار دانش آموز استثنایی در خوزستان