مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-04سياسي

کامل شدن پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)


رییس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که پرونده قضایی عاملان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تکمیل شده است.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که پرونده قضایی عاملان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تکمیل شده است.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی یکشنبه 13 آذر در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه روند رسیدگی به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، ادامه دارد، در خصوص رسیدگی به وضعیت پرونده اغتشاشگران نیز گفت: دادگستری فارس پرونده اغتشاشگران را به صورت قاطع و قانونی پیگیری خواهد کرد.

رییس کل دادگستری فارس ضمن ابراز رضایت از وضعیت امنیت در شهرستان قیروکارزین عنوان کرد: این امنیت نتیجه تلاش مسئولان به ویژه اعضای شورای تأمین و آگاهی و بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار قیروکارزین است.

موسوی همچنین مردم داری و حفظ شأن و منزلت مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی را از اولویت های دادگستری دانست و افزود: افزایش رضایت مندی مردم در اجرای برنامه های سند تحول قضایی نقش مؤثری دارد.

او با تأکید بر عدالت محوری، تصریح کرد: مردم از دستگاه قضایی، انتظار اجرای عدالت دارند و مسئولان قضایی، رؤسا و دادستان ها و قضات باید برای احقاق حق و اجرای عدالت و خدمت به مردم تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامل شدن پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

کامل شدن پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)