مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-03سياسي

ارزیابی روندهای مثبت و منفی موقعیت بانوان پس از انقلاب


عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ارزیابی روندهای مثبت و منفی موقعیت بانوان پس از انقلاب اسلامی گفت: بیش از 60 درصد بانوان به دنبال کسب و توسعه دانش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید جعفریان، شامگاه شنبه، در کرسی آزاداندیشی با عنوان زنان و موقعیت اجتماعی جدید؛ چالش ها و فرصت ها که به همت پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه طلاب و دانشجویان و عموم علاقه مندان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه این پرسش به لحاظ جامعه شناختی مطرح است که اساساً چه روندهایی برای ارزیابی موقعیت زنان در جامعه ایرانی قابل تصور است؟.

وی با تقسیم روندهای پس از انقلاب تاکنون در این راستا به مثبت و منفی بیان داشت: انقلاب اسلامی نخستین روند مثبت در آگاه کردن زنان به جایگاه و موقعیت خودشان بوده است؛ انقلاب اسلامی اعتماد را در زنان افزایش داد، به آنها احساس امنیت داد و با طرح ایده خواهر- برادر به مردان فهماند که زنان در جامعه اسلامی دارای حرمت اند.

مشارکت سیاسی توده وار زنان در انقلاب، روندی مثبت در جامعه ایران عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان کرد: مشارکت سیاسی توده وار زنان در انقلاب، دومین روند مثبتی بوده که در جامعه ایران اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی روندهای مثبت و منفی موقعیت بانوان پس از انقلاب

ارزیابی روندهای مثبت و منفی موقعیت بانوان پس از انقلاب