مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-03سياسي

بر زمین ماندن مطالبات و کمبود نیرو، مهمترین دغدغه جامعه پرستاری


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کمبود کادر و نیرو، بر زمین ماندن تعرفه خدمات پرستاری و مطالبات و عدم تثبیت وضعیت شغلی پرستاران، - ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کمبود کادر و نیرو، بر زمین ماندن تعرفه خدمات پرستاری و مطالبات و عدم تثبیت وضعیت شغلی پرستاران، مهمترین دغدغه و مشکل این قشر زحمت کش است.

محمدعلی محسنی بندپی در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان نوشهر که در کانون شهید باهنر برگزار شد، با بیان اینکه یکی از دغدغه های مجلس شورای اسلامی پرداختن به دغدغه و رفع مشکلات پرستاران است، اظهار کرد: در زمان کرونا پرستاران نه تنها از مرخصی استحقاقی خود استفاده نکردند بلکه به مرخصی استعلاجی هم نتوانستند بروند.

وی از کرونا علاوه بر تهدیدی که به همراه داشت به عنوان فرصتی مناسب جهت درک جامعه از نقش کادر سلامت و کادر پرستاری یاد کرد و گفت: در آن برهه عموم جامعه به اینکه پرستاران چقدر زحمت می کشند پی بردند.

وی با اشاره به اینکه تعرفه خدمات پرستاری مدت 15 سال است که روی زمین مانده، افزود: با وجود وعده ها و صحبت هایی که از سوی مجلس و دولت های مختلف صورت گرفته بود این موضوع عملی نشد و کمبود منابع مالی را علت اصلی عدم اجرای تعرفه پرستاری ذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر زمین ماندن مطالبات و کمبود نیرو، مهمترین دغدغه جامعه پرستاری

بر زمین ماندن مطالبات و کمبود نیرو، مهمترین دغدغه جامعه پرستاری