مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-03اقتصادي

روند رسیدگی به پرونده های قاچاق تسریع شود


در مبارزه با قاچاق باید در چارچوب قانون، تمامی دستگاه های اجرایی با دستگاه های قضایی و انتظامی همکاری کنند.

- دکتر حسن بهرام نیا امروز شنبه 12 آذر در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با قدردانی از تمامی دستگاه های امنیتی، انتظامی و مرزبانی و قضایی دخیل در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار کرد: دستگاه قضا همواره یاور و پشتیبان دستگاه های استان در مقابله با هرگونه قاچاق و تخلفات بوده است.

وی افزود: قاچاق پدیده ای که علاوه بر ضربه به اشتغال و تعطیلی کارخانه در کشور، برای تولید و اقتصاد نیز خسارت های زیانباری ایجاد می کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عزم راسخ همه دستگاه ها را می طلبد، عنوان کرد: در بحث قاچاق باید در چارچوب قانون، تمامی دستگاه های اجرایی با دستگاه های قضایی و انتظامی همکاری لازم را بعمل آورند.

وی با قدردانی از عملکرد دستگاه های نظامی، امنیتی، مرزبانی و قضایی در مقابله با قاچاق کالا و ارز استان گفت: عملکرد همه دستگاه های دخیل در این حوزه رضایت بخش است.

بهرام نیا در بخش با بیان اینکه کالاهای قاچاق موجود در اموال تملیکی باید اسرع وقت تعیین تکلیف شوند و فرآیند اداری در این حوزه تسریع شود، گفت: به دلیل انجام امورات اداری برای واگذاری این کالاها، بعضاً در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رسیدگی به پرونده های قاچاق تسریع شود

روند رسیدگی به پرونده های قاچاق تسریع شود