مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-03بين الملل

سفر نخست وزیر عراق به سامراء و زیارت حرمین عسکریین(ع)


منابع عراقی از سفر نخست وزیر این کشور به استان صلاح الدین خبر دادند و اینکه السودانی در ادامه به زیارت حرم امامین عسکریین(ع) در سامراء رفت.

- منابع عراقی از سفر نخست وزیر این کشور به استان صلاح الدین خبر دادند و اینکه السودانی در ادامه به زیارت حرم امامین عسکریین(ع) در سامراء رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل به نقل از فرات نیوز، یک منبع آگاه عراقی، امروز(شنبه) گفت: محمدشیاع السودانی ، نخست وزیر عراق با استاندار صلاح الدین و تعدادی از مقامات به محض رسیدن به سامرا دیدار کرد.

رسانه های عراقی همچنین اعلام کردند که السودانی به زیارت حرم امامین عسکریین(ع) رفته است.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز شنبه همچنین از محل کشتار قربانیان جنایت اسپایکر در نزدیکی کاخ های صدام دیکتاتور معدوم عراق در شهر تکریت بازدید به عمل آورد.

وی گفت: جنایت اسپایکر لک ننگی بر پیشانی عاملان این جنایت باقی خواهد ماند و نهادهای امنیتی وقضایی در داخل و خارج عراق در تعقیب عاملان این جنایت هستند تا آنها را به سزای عملشان برسانند.

لازم به ذکر است که کشتار در پایگاه هوایی اسپایکر، کشتاری جمعی است که به دست تروریست های داعش و بقایای حزب بعث در پایگاه هوایی اسپایکر در تکریت عراق در ژوئن 2014 به وقوع پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نخست وزیر عراق به سامراء و زیارت حرمین عسکریین(ع)

سفر نخست وزیر عراق به سامراء و زیارت حرمین عسکریین(ع)