مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-03اقتصادي

کشاورزان مازندران هرسال نگران فروش و بازرگانی محصولات هستند


استاندار مازندران با بیان این که هر سال کشاورزان نگران فروش و بازرگانی محصولات هستند، اصلاح الگوی کشت را در استان ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری کشاورزی با اشاره به اینکه هر سال تن کشاورزان از فروش و بارزگانی محصولات می لرزد، گفت: کشاورز و باغدار نگران فروش محصولات هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 300 نوع برنج در استان تولید می شود، گفت: هرچند کیفیت محصولات با ارقام خارجی متفاوت است اما در استان به فروشنده برنج هندی تبدیل شدیم.

وی بر لزوم عملیاتی شدن الگوی کشت تاکید کرد و گفت: برای فروش و بازرگانی محصولات کشاورزی باید تلاش کنیم و اگر برنامه درستی داشته باشیم، کشاورز با ما همراهی خواهد کرد.

حسینی پور اصلاح الگوی کشت را از نظر کمیت و کیفیت به نفع کشاورز دانست و گفت: وقتی میزان تولید و کیفیت محصول با اجرای الگوی کشت بهتر شود، کشاورزان استقبال بیشتری خواهند کرد.

استاندار مازندران اجرای الگوی کشت را سیاست کلی کشور دانست و گفت: هر استانی بتواند در اجرای طرح سیاستگذاری دقیقی انجام دهد، آن استان از امکانات بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی با اظهار اینکه همه ما در عقب ماندگی اجرای الگوی کشت مسئول هستیم، گفت: امروز تکنولوژی و دانش بنیان حرف اول را می زند و باید بهترین و فاخرتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان مازندران هرسال نگران فروش و بازرگانی محصولات هستند

کشاورزان مازندران هرسال نگران فروش و بازرگانی محصولات هستند