مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-03سياسي

بیان دستاوردهای بسیج در جهت محرومیت زدایی از عرصه های جهاد تبیین توسط رسانه هاست


جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار تخصصی بسیج یکی از عرصه های جهاد تبیین که می تواند به دست رسانه ها رقم بخورد را پرداختن به دستاوردهایی خواند که در سایه بسیج و برای حل مشکلات مردم عرضه می شود.

- ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار تخصصی بسیج یکی از عرصه های جهاد تبیین که می تواند به دست رسانه ها رقم بخورد را پرداختن به دستاوردهایی خواند که در سایه بسیج و برای حل مشکلات مردم عرضه می شود.

سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان در اقشار تخصصی بسیج امروز شنبه دوازدهم آذر ماه در جریان بازدید گروه جهادی رسانه ای شهید اخلاص از طرح ساخت واحدهای مسکن محرومین توسط قرارگاه جهادی خورشید هشتم در منطقه اکرم آباد در قالب دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان به خبرنگاران، گفت: گروه جهادی شهید اخلاص و بسیج رسانه استان از سفیران خط مقدم جهاد تبیین هستند که امروز در یکی از محل های هدف رزمایش جهادگران فاطمی دو که تکمیل واحدهای مسکونی محرومین پس از چند سال وقف و رها شدن به حال خود، حضور دارند.

وی با اشاره به ساخت و تکمیل این واحدها با روحیه و تفکر بسیجی و با هدف به منصه ظهور و بروز گذاشتن حل مسائل مردم است، اظهار کرد: حضور رسانه ها در این میدان با هدف اطلاعرسانی این خدمات به آحاد مردم و فرهنگ سازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دستاوردهای بسیج در جهت محرومیت زدایی از عرصه های جهاد تبیین توسط رسانه هاست

بیان دستاوردهای بسیج در جهت محرومیت زدایی از عرصه های جهاد تبیین توسط رسانه هاست