مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-03سياسي

تکمیل پایاب سد خداآفرین تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


برای تکمیل پایاب سد خداآفرین به 4 هزار میلیارد تومان منابع نیاز داریم که در گزارش مکتوب به رییس جمهور اعلام کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر شنبه در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر اصلاندوز و گرامیداشت مقاومت 185 شهید عشایر استان اردبیل اظهار کرد: تاریخ عشایر اردبیل وسعت و گستره ای به بلندای این سرزمین دارد و تاریخ گواه رشادت این قشر شریف است.

وی با اشاره به اینکه عشایر استان اردبیل نقش بی بدیلی در شکل گیری ایران قوی و قدرتمند دارد، تصریح کرد: همه این تلاش ها باید منجر به رفع مشکلات و تنش های پیش روی عشایر شود تا شرمنده این قشر حامی امنیت در مرزهای کشور نباشیم.

استاندار اردبیل حفاظت و صیانت از مرزهای استان اردبیل را از خصوصیات بارز عشایر اعلام کرد و گفت: گرچه در دوران صفویه کشور ایران وسعتی بسیار بزرگ داشت و در اثر بی لیاقتی شاهان بعد از آن کشور دچار تجزیه شد اما بعد از انقلاب کسانی که چشم طمع به این خاک دوخته اند، خیال خام و باطلی دارند و ما حتی وجبی از خاک کشورمان را به بیگانگان نمی دهیم.

عاملی هشت سال دفاع مقدس را سند عزت و افتخار برای صیانت از مرزهای کشور اعلام کرد و افزود: عشایر شهادت را معنا و مفهومی دیگر بخشیدند و شهیدگاه اردبیل در مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی سند زنده ای بر این ادعا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پایاب سد خداآفرین تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل پایاب سد خداآفرین تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد