مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-03سياسي

تلاش دادگستری استان کرمان برای تحقق نرخ 100 درصدی رسیدگی به پرونده ها


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری 7916 جلسه دادرسی الکترونیک در استان، گفت: نرخ رسیدگی به پرونده ها در استان کرمان افزایش داشته و اقدامات انجام شده در این حوزه جای تقدیر دارد و این میزان تا پایان سال جاری باید به 100 درصد افزایش یابد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری 7916 جلسه دادرسی الکترونیک در استان، گفت: نرخ رسیدگی به پرونده ها در استان کرمان افزایش داشته و اقدامات انجام شده در این حوزه جای تقدیر دارد و این میزان تا پایان سال جاری باید به 100 درصد افزایش یابد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 12 آذرماه در شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان افزود: بررسی عملکرد هشت ماهه دادگستری استان کرمان انجام شده و مقرر است که تلاش مضاعفی در شهرستان ها و مرکز استان به منظور سامان بخشی به وضعیت عملکرد دستگاه قضایی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه میانگین ابلاغ الکترونیک در استان کرمان 93 درصد است، گفت: ابلاغ الکترونیک از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

حمیدی بر نظارت ویژه بر نرخ رسیدگی به پرونده ها نیز تاکید کرد و ادامه داد: ابلاغ الکترونیک و نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادگاه های بخش باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دادگستری استان کرمان برای تحقق نرخ 100 درصدی رسیدگی به پرونده ها

تلاش دادگستری استان کرمان برای تحقق نرخ 100 درصدی رسیدگی به پرونده ها