مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-03اقتصادي

از بازنشستگی اجباری تا مستمری هایی که کفاف باد کردن چرخ ویلچر را هم نمی دهد


در روز جهانی معلولان نیز مانند هر روز دیگری تنها به برگزاری همایش و صحبت از سختی ها و مشکلات این قشر اکتفا می شود اما معلولان هنوز با همان مشکلات همیشگی مواجه هستند و تغییر چندانی در وضع آن ها رخ نداده است.

- ایسنا/خراسان رضوی در روز جهانی معلولان نیز مانند هر روز دیگری تنها به برگزاری همایش و صحبت از سختی ها و مشکلات این قشر اکتفا می شود اما معلولان هنوز با همان مشکلات همیشگی مواجه هستند و تغییر چندانی در وضع آن ها رخ نداده است.

معلولان همچنان از مناسب سازی مکان های مختلف شهر ناراضی هستند؛ همچنان مستمری کمی دریافت می کنند و همچنان های دیگری که بعید به نظر می رسد به این زودی ها برطرف شود.

مستمری معلولان بیشتر به لطیفه شبیه است علیرضا ترابی 47 ساله که از 9 ماهگی به دلیل ویروس فلج اطفال دچار معلولیت شدید از ناحیه دست و پا و ویلچرنشنی شده، اظهار می کند من دوران ابتدایی مدرسه معمولی درس نخواندم اما از دوران راهنمایی تنها مشکلی که نه با معلمان و بچه ها بلکه با مدرسه داشتم، نبود فضای مناسب برای معلولان بود.

در این دوران اگر طبقه بالا کلاس داشتیم، بچه ها کمک می کردند ویلچر مرا بالا ببرند .

وی که 21 سال است کار تئاتر انجام می دهد، عنوان می کند چند وقت پیش جشنواره ای برگزار شد و قرار بود از ما تقدیر شود اما سن برای حضور ما مناسب نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازنشستگی اجباری تا مستمری هایی که کفاف باد کردن چرخ ویلچر را هم نمی دهد

از بازنشستگی اجباری تا مستمری هایی که کفاف باد کردن چرخ ویلچر را هم نمی دهد