مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-03اقتصادي

صفر تا صد واردات خودرو در گفت وگوی تفصیلی با علی جدی


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس واردات برندهای اروپایی و کره را منتفی دانست و تاکید کرد: وقتی واردات مشروط به انتقال دانش و فناوری می شود و محدودیت ایجاد می کند عملا فلسفه واردات را زیر سوال می برد.

- علی جدی بیان کرد که قطعه به صورت قاچاق وارد کشور می شد و هزینه گمرکی نمی داد و کیفیت آن نیز تایید نمی شد و حتی در خودروی داخلی نیز با نام قطعه برند خودروساز داخلی استفاده می شد و در قطعات یدکی فروشی سطح کشور با نام سازنده داخلی نیز فروخته می شد.

وی دلیل برخورد نکردن با خودروساز به خاطر استفاده از قطعه بی کیفیت را دولتی بودن خودروسازی دانست و گفت: مثلا سازمان حمایت از مصرف کننده خودش یک سازمان دولتی است و خودروساز نیز اینگونه است.

این اشکال وجود دارد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره عملکرد سازمان بازرسی در زمینه کیفیت خودروهای داخلی گفت: سازمان بازرسی هم که باید ورود کند و بگوید شما این خودرو بدون کیفیت را چرا تولید کردید می گوید که چرا خودروهای در پارکینگ را عرضه نمی کنید؟ این نماینده مجلس مافیای خودرو را در جایی می داند که بسیاری از قطعات خودرو چند برابر قیمت به خودروساز داده می شود.

علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با حضور در خبرگزاری ایسنا به سوالاتی در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد واردات خودرو در گفت وگوی تفصیلی با علی جدی

صفر تا صد واردات خودرو در گفت وگوی تفصیلی با علی جدی