مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-03بين الملل

آمریکا برای تمام احتمالات از جمله هفتمین آزمایش اتمی کره شمالی آماده می شود


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه احتمال زیادی دارد که کره شمالی یک آزمایش اتمی دیگر در آینده ای نزدیک انجام دهد، گفت، ایالات متحده با شرکایش همکاری دارد تا خود را برای تمامی موارد احتمالی سازماندهی شده توسط پیونگ یانگ آماده کند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه احتمال زیادی دارد که کره شمالی یک آزمایش اتمی دیگر در آینده ای نزدیک انجام دهد، گفت، ایالات متحده با شرکایش همکاری دارد تا خود را برای تمامی موارد احتمالی سازماندهی شده توسط پیونگ یانگ آماده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین تاکید کرد که یک آزمایش اتمی دیگر از سوی کره شمالی به منزله اقدام شدید تنش زا پس از آزمایش های موشک بالستیک غیرمنتظره از سوی این کشور است.

وی ادامه داد: ما در این باره در ماه های اخیر صحبت کرده ایم.

ما گفته ایم که نشانه هایی را مشاهده کرده ایم که بر اساس آن، کره شمالی آماده سازی های لازم را برای انجام هفتمین آزمایش اتمی خود تکمیل کرده است.

کره شمالی در سپتامبر 2017 ششمین آزمایش اتمی خود را انجام داد.

ند پرایس همچنین گفت، انجام هفتمین آزمایش اتمی از سوی کره شمالی به منزله اقدام تشدیدکننده جدی است و این اقدام، خطرناک است چون می تواند باعث بی ثباتی جدی در منطقه شود و به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای تمام احتمالات از جمله هفتمین آزمایش اتمی کره شمالی آماده می شود

آمریکا برای تمام احتمالات از جمله هفتمین آزمایش اتمی کره شمالی آماده می شود