مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-03بين الملل

نماینده عراقی: نمی توان در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی سکوت کرد


رییس فراکسیون بدر گفت که نمی توان در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی(شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) سکوت کرد و کسانی که با واشنگتن همراهی داشتند باید مجازات شوند.

- رییس فراکسیون بدر گفت که نمی توان در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی(شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) سکوت کرد و کسانی که با واشنگتن همراهی داشتند باید مجازات شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی تقی آمرلی، رییس فراکسیون بدر در پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه گفت که نمی توان در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی(سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) توسط دولت پیشین آمریکا و همراهان آن سکوت کرد.

وی گفت که عملیات ترور فرماندهان پیروزی برنامه ریزی شده بود به ویژه اینکه مقرهای مختلف الحشدالشعبی پیش از آن توسط واشنگتن مورد هدف قرار گرفت.

آمرلی تاکید کرد که پشت این جنایت طرف های مزدور و مشکوک قرار دارند که علیه منافع ملت ما فعالیت می کنند.

رییس فراکسیون بدر گفت که این فراکسیون تلاش می کند که سرنخ های این جنایت را پیدا کند و کسانی که با واشنگتن همکاری داشتند را رسوا و مجازات کند.

وی خاطرنشان کرد: هر شخصی که ثابت شود در جنایت ترور فرماندهان پیروزی مشارکت داشته است به عنوان مزدور اشغالگران آمریکایی با او برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: نمی توان در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی سکوت کرد

نماینده عراقی: نمی توان در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی سکوت کرد