مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-03سياسي

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد


وزیر کشور در حکمی جبارعلی ذاکری را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر کشور در حکمی جبارعلی ذاکری را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در حکم دکتر احمد وحیدی برای ذاکری آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تایید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب می نمایم.

انتظار دارد در جهت تحقق سیاست های دولت، با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون گرایی و فسادستیزی و التزام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص اهتمام ورزید.

در این حکم همچنین بر اهتمام لازم در راستای اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست های ذیل در سطح استان تاکید شده است: - تشخیص دقیق نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها - ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی، عمرانی و تلاش برای اتخاذ تصمیمات و تدابیر بر پایه کارشناسی - نظارت بر تهیه، تصویب و نحوه اجرای طرح های توسعه و عمران، منطقه ای، شهری و روستایی - پایبندی و توجه کافی به اصول و ضوابط فنی و شهرسازی با رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد