مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-02سياسي

سرنوشت قوم ثمود و فراعنه در انتظار مستکبران است/ جهاد تبیین وظیفه آحاد مردم است


سرنوشت امپراتوری های پوشالی و مستکبرین امروز همانند قوم ثمود و فراعنه است که پس از طغیان و گسترش فساد، سرانجام نابود شدند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: سرنوشت امپراتوری های پوشالی و مستکبرین امروز همانند قوم ثمود و فراعنه است که پس از طغیان و گسترش فساد، سرانجام نابود شدند.

علی محمد زنگانه عصر امروز جمعه 11 آذر در همایش تا پای جان برای ایران و گرامیداشت شهدای امنیت، توجه به سلامت معنوی جامعه، فرهنگ عمومی و تعلیم و تربیت را ضروری خواند و اظهار کرد: متاسفانه به تربیت و پرورش کمتر توجه می شود که نتیجه آن وجود انسان هایی است که به جبهه باطل رفته و سرباز شیطان شده و در نهایت آیات الهی را تکذیب می کنند، در حوادث اخیر دیده ایم عده ای که به دلیل ضعف ایمان، زمینه تکذیب آیات الهی را در وجود خود داشتند دست به چنین اقدامات شنیعی زده اند.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی یک الگوی مدیریتی و حکومتی مبتنی بر دین اسلام را ارائه می دهد، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن همواره به دنبال عدم تحقق اهداف انقلاب اسلامی بود لذا با اتمام جنگ تحمیلی، جنگ نرم، شبیخون و تهاجم فرهنگی توسط دشمنان ادامه یافت، در واقع جنگ نرم دشمن در عرصه بسیار وسیع تر و با برنامه ریزی و شدت بیشتری ادامه پیدا کرد و در کنار آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت قوم ثمود و فراعنه در انتظار مستکبران است/ جهاد تبیین وظیفه آحاد مردم است

سرنوشت قوم ثمود و فراعنه در انتظار مستکبران است/ جهاد تبیین وظیفه آحاد مردم است