مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-02پزشكي

ایستگاه پایش سلامت در عسلویه ایجاد شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هرچند با تاخیری 20 ساله، اما اکنون باید ایستگاه پایش سلامت در عسلویه ایجاد شود چرا که این ایستگاه می توانست برای ارائه نتایج قوی تر و قابل بیان داده های ارزشمندی در اختیار محققان بگذارد.

- ایسنا/بوشهر معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هرچند با تاخیری 20 ساله، اما اکنون باید ایستگاه پایش سلامت در عسلویه ایجاد شود چرا که این ایستگاه می توانست برای ارائه نتایج قوی تر و قابل بیان داده های ارزشمندی در اختیار محققان بگذارد.

دکتر اکرم فرهادی در نشست پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین آمار و نتایج از آلایندگی های صنایع مستقر در عسلویه بر سلامت مردم منطقه اظهار کرد: اهمیت و نقش آلاینده های صنعتی بر سلامت مردم موضوعی نیست که دانشگاه علوم پزشکی، سازمان محیط زیست و صنعت بتوانند آن را انکار کنند.

وی تصریح کرد: مطالعات متعدد و معتبر جهانی نقش آلاینده های صنعتی بر سلامت مردم را به اثبات رسانده است، اما مطالعات روی عسلویه در سطح اولیه است.

ایجاد پایگاه پایش سلامت را در اولویت صنایع مستقر در عسلویه باشد معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: صنایع مستقر در عسلویه باید مسئولیت اجتماعی خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایش سلامت در عسلویه ایجاد شود

ایستگاه پایش سلامت در عسلویه ایجاد شود